نوین کربن
منو موبایل

نوین کربن

خط تولید زغال فشرده

خط تولید زغال فشرده

تیم مجرب و حرفه ای طراحی و تولید شرکت نوین صنعت با اتکا به خدای متعال و پشتکار و محور قرار دادن جلب رضایت مشتری موفق به اخذ گواهینامه های ثبت اختراع و گواهینامه C‌E اروپا گشته است ؛ در نتیجه با تولید محصولات با کیفیت و بی رقیب موفق به صادرات به بیش از شانزده کشور از جمله آمریکا؛ کانادا؛ آلمان؛ انگلیس؛ اسلونی؛ استرالیا و… شده است.
و با توجه به نیاز بازار موفق به نوآوری و ایجاد تحول در زمینه ماشین آلات و راه اندازی خطوط زغال شده است.
شما تولید کننده عزیز میتوانید فقط با تهیه سه دستگاه خط تولید بسیار با کیفیت و ظرفیت بالا در جهت تولید زغال فشرده داشته باشید.

​میکس مواد در صنایع مختلف مخصوصا صنعت زغال فشرده بسیار حساسیت بالایی دارد و یکی از مراحل بسیار مهم در تولید زغال فشرده با کیفیت بالا است . قابل توجه است که در فرآیند تولید زغال فشرده مرحله میکس مواد فقط اصطلاحا میکس کردن مهم نیست و عمل آوری مواد بسیار اهمیت بالایی دارد . متاسفانه این نکته مد نظر تولید کنندگان عزیز نیست و با خرید هر نوع میکسری متضرر میشوند. شرکت نوین صنعت کربن اصفهان با صرف وقت، همکاری و مشورت با تولید کنندگان با تجربه پانزده ساله در صنعت زغال موفق به ساخت نوعی دستگاه عمل آورنده ی مواد(میکسر) زغال شده است . تولیدات نوین صنعت کربن با بروزترین ماشین آلات طراحی و تولید میگردد و تمامی قطعات با سی ان سی و لیزر برش میخورند که منجر به کیفیت و دوام بالای تولیدات میشود.

دستگاه CPM

​​برای اولین بار در ایران شرکت نوین صنعت کربن با طراحی تخصصی و تولید حرفه ای و دقیق  دستگاه CPM مخصوص صنعت زغال فشرده، موفق به ایجاد تحولی در ظرفیت و کیفیت تولید محصول  این صنعت شده است. برای ارايه اطلاعات بیشتر متخصصین ما آماده پاسخگویی به شما مشتری عزیز و گرامی میباشند.

​​برای اولین بار در ایران شرکت نوین صنعت کربن با طراحی تخصصی و تولید حرفه ای و دقیق  دستگاه خشک کن مخصوص صنعت زغال فشرده، موفق به ایجاد تحولی در ظرفیت و کیفیت تولید محصول  این صنعت شده است. برای ارايه اطلاعات بیشتر متخصصین ما آماده پاسخگویی به شما مشتری عزیز و گرامی میباشند.